Go Cosmos FAQ

Hero

Τι είναι η κάρτα GO COSMOS;
Η εταιρεία μας θέλοντας να ανταμείψει τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους και την προτίμησή τους δημιούργησε την κάρτα GO COSMOS. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα ανταμοιβής μέσω του οποίου οι αγορές από τα φυσικά & ηλεκτρονικά καταστήματα Cosmos Sport & Sneaker10 μεταφράζονται σε bonus των 20€ για εξαργύρωση στα φυσικά & ηλεκτρονικά καταστήματα Cosmos Sport & Sneaker10.

Πώς λειτουργεί & τι κερδίζω;
Κάνοντας τις αγορές σας στα φυσικά & ηλεκτρονικά καταστήματα Cosmos Sport & Sneaker10 συγκεντρώνετε ένα πόντο για κάθε ευρώ αγοράς μη εκπτωτικών προϊόντων και/ ή ένα πόντο για κάθε τρία ευρώ αγοράς εκπτωτικών προϊόντων. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να ενημερώσετε τον/ την ταμία του καταστήματος πριν την έκδοση του παραστατικού αγοράς ότι είστε κάτοχος κάρτας GO COSMOS ή, για τα ηλεκτρονικά μας καταστήματα, η καταχώρηση της παραγγελίας όντας συνδεδεμένοι στον λογαριασμό σας μέσω του οποίου έχετε προηγουμένως εκδόσει/ συνδέσει την κάρτα σας GO COSMOS. Αν καταχωρήσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά απλά ενημερώστε τον εκπρόσωπό μας ότι είστε κάτοχος της κάρτας GO COSMOS.
Για κάθε 200 πόντους που συγκεντρώνετε κερδίζετε ένα bonus 20€ το οποίο μπορείτε να εξαργυρώσετε, 14 μέρες μετά την απόκτησή του, σε επόμενη αγορά σας στα φυσικά & ηλεκτρονικά καταστήματα Cosmos Sport & Sneaker10. Για λειτουργικούς λόγους όταν συγκεντρώσετε 800 πόντους η κάρτα μηδενίζεται και η καταμέτρηση αρχίζει ξανά.
Με την επίδειξη ή την αναφορά της κάρτας σας κερδίζετε πόντους για τις αγορές σας σε όλα τα φυσικά καταστήματα Cosmos Sport & Sneaker10. Για να ισχύει το ίδιο και για τις αγορές σας στα ηλεκτρονικά καταστήματα θα πρέπει να έχετε δημιουργήσει λογαριασμό και στα δύο sites και να έχετε συνδέσει την κάρτα σας GO COSMOS στους λογαριασμούς αυτούς. Αυτό γίνεται μέσα από το λογαριασμό σας και μέσω της επιλογής «Οι πόντοι μου – Σύνδεση/ Επεξεργασία κάρτας» επιλέγοντας στην επόμενη οθόνη «Σύνδεση κάρτας» και πληκτρολογώντας τον αριθμό της κάρτας σας και το email σας πριν κάνετε click στην «ΑΠΟΣΤΟΛΗ» (κι όπως αναφέραμε και παραπάνω να καταχωρείτε πάντα την παραγγελία σας συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας).

Πότε πιστώνονται οι πόντοι στην κάρτα μου GO COSMOS;
Όλοι οι πόντοι πιστώνονται στην κάρτα τη στιγμή που κόβεται το παραστατικό αγοράς.

Πώς και πότε εξαργυρώνω το bonus μου;
Αφού έχετε συγκεντρώσει τους απαραίτητους πόντους μπορείτε να εξαργυρώσετε το αντίστοιχο bonus στην επόμενη αγορά σας σε οποιοδήποτε από τα φυσικά & ηλεκτρονικά καταστήματα Cosmos Sport & Sneaker10. Για να εξαργυρωθεί το bonus πρέπει να περάσουν 14 ημέρες από την ημερομηνία που συμπληρώσατε τους απαιτούμενους πόντους. Μπορείτε φυσικά, αν το προτιμάτε, να συγκεντρώσετε δύο ή περισσότερα bonus και να τα εξαργυρώσετε ταυτόχρονα σε μια συναλλαγή, αρκεί πάντα η αξία των προϊόντων να είναι τουλάχιστον ίση με το συνολικό ποσό bonus που θέλετε να εξαργυρώσετε. Για την εξαργύρωση σε φυσικό κατάστημα απαιτείται η επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας. Για online εξαργύρωση σας ρωτάει αυτόματα το πρόγραμμα αν θέλετε να προχωρήσετε σε χρήση του bonus σας (αρκεί πάντα να είστε συνδεδεμένοι στον λογαριασμό σας μέσω του οποίου έχετε προηγουμένως εκδόσει/ συνδέσει την κάρτα σας GO COSMOS). Αν καταχωρήσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά απλά ενημερώστε τον εκπρόσωπό μας ότι είστε κάτοχος της κάρτας GO COSMOS και θέλετε να εξαργυρώσετε το bonus σας.

Μπορούν τα μεταφορικά online παραγελίας να καλυφθούν από το bonus;
Το bonus εξαργυρώνεται μόνο για αγορά προϊόντων.

Μπορώ να εξαργυρώσω μέρος του bonus μου;
Η εξαργύρωση του bonus γίνεται πάντα σε πολλαπλάσια των 20€ (π.χ. 20€, 40€, 60€ κ.ο.κ.), δεν μπορείτε να εξαργυρώσετε διαφορετικό ποσό.

Κερδίζω πόντους από την εξαργύρωση του bonus;
Φυσικά, κατά την αγορά οποιουδήποτε προϊόντος συγκεντρώνετε τους πόντους που αντιστοιχούν στην αξία του (1€=1 πόντος για μη εκπτωτικά προϊόντα και 3€=1 πόντος για τα εκπτωτικά προϊόντα) ανεξάρτητα από το αν για την πληρωμή του θα εξαργυρώσετε προηγούμενο bonus σας.

Μπορώ να κερδίσω πόντους αγοράζοντας ή χρησιμοποιώντας δωροεπιταγές Cosmos Sport;
Δεν κερδίζετε πόντους αγοράζοντας ή χρησιμοποιώντας δωροεπιταγές Cosmos Sport. Πόντους κερδίζετε μόνο για την αξία των προϊόντων που πληρώνετε με μετρητά/ πιστωτική ή χρεωστική κάρτα/ μέσω PayPal/ με τραπεζική κατάθεση/ εξαργυρώνοντας bonus από την GO COSMOS κάρτα σας.

Έχω extra έκπτωση στις αγορές μου με την κάρτα GO COSMOS;
H κάρτα δεν είναι εκπτωτική οπότε κατά τις συναλλαγές σας με την κάρτα GO COSMOS ισχύουν οι τιμές που αναγράφονται στα προϊόντα.

Πού μπορώ να δω τους πόντους μου και τα διαθέσιμα bonus μου;
Αφού συνδεθείτε στο λογαριασμό σας από την αρχική οθόνη επιλέγετε «Οι πόντοι μου – Σύνδεση/ Επεξεργασία κάρτας» και στην επόμενη οθόνη εμφανίζονται τόσο οι πόντοι σας όσο τα διαθέσιμα bonus σας. Εναλλακτικά μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε από τα φυσικά καταστήματα Cosmos Sport & Sneaker10 ή να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2811 808 808 (Δευτέρα με Παρασκευή 09:00-21:00 και Σάββατο 09:00-20:00, εκτός αργιών).

Υπάρχουν extra προνόμια της κάρτας GO COSMOS;
Οι κάτοχοι της κάρτας GO COSMOS δικαιούνται έκπτωση 20% σε μία συναλλαγή κατά την εβδομάδα που ξεκινάει την ημέρα των γενεθλίων τους! Αν τα προϊόντα της συναλλαγής αυτής δεν είναι εκπτωτικά θα γίνει έκπτωση 20% ενώ αν τα προϊόντα είναι εκπτωτικά αλλά το ποσοστό έκπτωσης είναι μικρότερο του 20% θα γίνει έκπτωση 20% επί της αρχικής τους τιμής. Θα σας ζητηθεί να δείξετε την αστυνομική σας ταυτότητα ώστε να πιστοποιηθεί η ημερομηνία των γενεθλίων. Η προσφορά ισχύει μόνο για αγορές από τα φυσικά καταστήματα Cosmos Sport & Sneaker10!

Έχασα την κάρτα μου, πώς θα γίνει επανέκδοσή της;
Η κάρτα σας είναι απλά ο μοναδικός κωδικός που λάβατε στο email σας. Αν εκ παραδρομής το διαγράψετε μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2811 808 808 (Δευτέρα με Παρασκευή 09:00-21:00 και Σάββατο 09:00-20:00, εκτός αργιών) προκειμένου να σας ενημερώσουμε για τον αριθμό της κάρτας σας. Αν είστε παλαιότερος κάτοχος κάρτας GO COSMOS, τότε που εκδιδόταν πλαστικοποιημένη κάρτα, και την έχετε χάσει απλά επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2811 808 808 (Δευτέρα με Παρασκευή 09:00-21:00 και Σάββατο 09:00-20:00, εκτός αργιών) προκειμένου να σας ενημερώσουμε για τον αριθμό της.

Ενημερωθείτε για τους πόντους σας κάνοντας κλικ εδώ
(Για να να δείτε τους πόντους σας πρέπει αρχικά να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και στη συνέχεια να επιλέξετε «Οι πόντοι μου – Σύνδεση/ Επεξεργασία κάρτας»)


Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή πληροφορίες επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2811 808 818 (Δευτέρα με Παρασκευή 09:00-21:00 και Σάββατο 09:00-20:00, εκτός αργιών). Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας του site μας ή μέσω facebook/ Instagram. Θα είναι χαρά μας να απαντήσουμε οποιοδήποτε ερώτημά σας!